equipe-19-en-23.reismee.nl

De Lofoten en de walvissafari

En ja hoor, wederom mochten we vroeg uit de veren. Half 7 ontbijt en daarna zo snel mogelijk vertrekken want vandaag stond de etappe van Harstadt naar Svolvaer op het programma. Voor degenen die aan de walvissafari zouden deel nemen was er een tussenstop (lees omleiding) naar Andenes. Omdat wij hadden ingeschreven hadden we een etappe van 450 km voor de boeg met tussendoor een drie uur durende speurtocht naar potvissen en pilot wales.

Wat hadden we een mooie dag. De route over de eilanden van de Lofoten en de safari waren in een woord geweldig. Wat een mooi landschap, wat een geluk dat we prachtige fotomomenten aan land en op het water hadden. En dan niet te vergeten het schitterende weer dat wij vandaag als cadeau erbij kregen.

Er is geen diner vandaag omdat de tweede groep pas in de middag naar walvissen gingen zoeken, zij zijn pas later op de camping.
Wat ook nog een cadeautje was: ons geweldige cabin by the sea. Wat een uitzicht en mede dankzij de zon ook nog eens lekker uitrusten.

Op de fotopagina kunnen jullie er een beeld van krijgen.